20 april 2013

DO YOU BELIEVE IN FAIRY TALES?

Tumblr er en utrolig stor inspirations kilde for mig, og mange andre. Der findes så mange flotte billeder. Man kan næsten finde alle slags billeder, alt efter hvilke humør man er i, eller hvilke tema man vil finde billeder til. Jeg har Tumblr's app på min iPhone, og ofte ligger jeg og kigger billeder, om aftenen inden, at jeg falder i søvn. Det er så afslappende. Jeg kan bruge mange timer inde på Tumblr. Jeg har selv en Tumblr, som i kan finde lige her. De billeder der er på min Tumblr, er billeder jeg finder inspirerende, flotte og sjove. Der er ikke noget bedre, end når man også kan få et godt grin, af en gif eller et billede. Hvis i har en Tumblr, må i meget gerne linke den nede i kommentarfeltet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon