27 marts 2013

TANGLE TEEZER

Her i sidste uge bestilte jeg denne Tangle Teezer inde på Cocopanda. Jeg har flere gange hørt gode ting om denne. Jeg har altid haft problemer med, at mit hår filtre rigtig meget, og er rigtig svært, at rede ud. Det hiver og gør ondt. Efter at have brugt denne Tangle Teezer i en uges tid, er jeg rigtig positivt overrasket. Den hiver ikke i håret. Det er meget nemmere, at rede mit hår ud og gør arbejdet på kortere tid, end en almindelige hårbørste. Den ligger utrolig godt i hånden, og jeg synes ikke, at den mangler håndtaget, som en almindelig hårbørste har. Man vender sig hurtigt til, at der intet håndtag er. Jeg er ihvertfald rigtig glad for, at jeg har bestilt den. Jeg sidder faktisk og undre mig over, at jeg ikke har gjort det noget før. Når jeg bruger denne, ser mit hår mere glad og blød ud. Det er jo endnu et plus. Den kan købes lige her, og koster 129 kr. Det er dyrere end en almindelig hårbørste. Men jeg synes helt klart, at den er pengene værd. Har i prøvet denne Tangle Teezer? Hvis ja, hvad synes I om den?

3 kommentarer:

  1. Har ikke hørt om den før, men da jeg har naturligt krøllet og kruset hår, så filtre det sammen meget nemt. Måske skulle jeg anskaffe mig sådan en her?

    Fin blog. Vil du ikke tage et kig forbi min?
    http://nudeblack.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg helt sikkert, at den ville fungere godt i dit hår :-)

      Slet
  2. Jeg har også en, og den er helt fantastisk til extensions også! :-)

    // showmewhatloveis.dk

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon