27 marts 2013

SPRING BREAK AT HOME

Min ferie er booket en del op. Jeg er næsten ikke hjemme i Aalborg. I weekenden var vi ovre ved min far, som havde fødselsdag søndag. Vi mødtes med min veninde Julie og hendes kæreste, og spiste frokost. Derefter hjem til min far igen, og overraske min farmor. Alle vidste, at vi kom, undtagen hende. Hun blev så overrasket, og det var helt klart det hele værd. Igår var jeg hjemme ved min veninde, fra skolen og lave matematik, og hygge lidt. I dag kører vi til Skive. Min kæreste skal hjælpe hans far med, at lægge nyt tag imorgen. Fredag skal jeg være sammen med min veninde Camilla. Lørdag regner jeg med, at vi tager hjem igen. Så kan jeg slappe af hjemme i Aalborg. Jeg skal dog først i skole igen den 3 april. Så jeg har en dejlig lang ferie. Jeg håber, at i alle nyder jeres ferie. Ferien bliver ihvertfald meget bedre, nu hvor solen skinner. Men nu hvor jeg ikke er så meget hjemme, så er det ikke sikkert, at jeg får blogget så meget. Men jeg håber, at jeg kan få tid til, at skrive nogle indlæg til jer. Nyd jeres ferie og solskinsvejret.

Husk at deltage i konkurrencen om et Casio lige her.

1 kommentar:

  1. Tjek min blog, hvor jeg lige nu skriver om unge og internet sikkerhed! Det er et ret vigtigt emne!

    www.emmaworup.blogspot.dk

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon