26 marts 2013

GOODIEBOX MARTS 2013

I går modtog jeg en sms om, at min Goodiebox var på vej. I morges vågnede jeg op til en sms om, at den var klar til afhentning. Da jeg hentede det, virkede den tungere end de sidste, jeg har modtaget. De sidste par måneder, har der være nogle lækre ting i. Men denne måneds Goodiebox, synes jeg helt klart er bedre, end de forrige. Jeg er ihvertfald tilfreds med denne måneds box. Hvis I er interesseret i, at modtage en selv, kan i tilmelde jer her. Det koster 119 kr. i måneden. Jeg synes, at man får noget for pengene. Ofte koster en af tingene, mere end hvad man har givet for selve boxen. Det er ihvertfald en god måde, at prøve nye ting af på.

Indholdet i denne måneds Goodiebox:
Head & Shoulders Apple Fresh shampoo og conditioner - Full size 42,95 kr.
HH Simonsen Hairspray - Full size 129 kr.
Dr. Hauschka Natural Galmour Eyeshadow Palette - Full size 249 kr.
Salvador Dali Sun & Roses EDT - Full size 210 kr.
P20 Solbeskyttelse SPF 20 - Full size 139,95 kr.
Van Gils Live EDT - Full size 315 kr.

2 kommentarer:

  1. hihi - jeg fik nøjagtig det samme som dig denne gang! :-)
    og enig - denne boks er bedre end de sidste par gange synes jeg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De forrige bokse har været okay. Men jeg synes ihvertfald, at denne her er den bedste indtil videre. Men så kan vi håbe, at det bliver bedre og bedre :-)

      Slet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon