19 februar 2013

BLOGANBEFALING: HIGH ON SOPHIE

Jeg opdager ofte nye blogge igennem andre blogge. Og så tænkte jeg, hvorfor ikke også give jer anbefalinger til forskellige blogge, jeg finder interessante. Det vil jeg gøre nu. Den første bloganbefaling er om bloggen High On Sophie. En ung smuk pige på 20 år, som har rigtig flotte outfits billeder. Hun skriver om hendes nye køb, mode, DIY, tips osv. Hendes billeder er altid i god kvalitet og er rigtig inspirerende. I kan komme til hendes blog ved, at klikke HER.

2 kommentarer:

  1. Fin blog du har :) kig meget gerne forbi min blog og følg mig gerne på Bloglovin!

    www.loouwhoo.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Eij hvor er du bare sød! Faldt lige over det her på din blog, meget æret :D

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon