25 februar 2013

BACK AGAIN

Så er jeg tilbage igen. Hvis i følger bloggen på facebook HER, så ved i, at jeg har stået med et meget ustabilt internet den sidste uge tids. Derfor har der næsten ingen indlæg været. Derimod har jeg, opdatere på bloggens facebook side et par gange. I dag fik vi endelig internet igen, dog fra anden udbyder. Et lille tip til jer alle: lad være med, at vælge Stofa til internet udbyder, hvis du har andre muligheder. Vi har fået det op og køre, så nu kan jeg både opdatere bloggen og læse blogs selv.

I dag startede jeg i skole igen efter ferien. Jeg synes altid, at det er hårdt, at komme op mandag morgen efter en ferie. Dog skulle jeg kun have 2 timer fra morgenen og 3 om eftermiddagen, da de 3 timer i midten var aflyst. Så i stedet for, at sætte mig hjem på sofaen i de 3 timer, valgte jeg, at tage ned i træningscenteret. Efter den omgang træning, var det hjem og i bad, have noget at spise også i skole igen. Men efter sådan en dejlig omgang træning, har man en masse energi. Lige nu kan jeg godt mærke, at jeg er lidt træt. Men på den gode måde. Angående træning og sund kost, så går rigtig godt. Jeg vil takke alle jer søde mennesker for, at komme med så mange søde kommentar, både her på bloggen og på facebook. Det gør mig så glad hver gang, at jeg ser i har skrevet til mig. Jeg sætter utrolig stor pris på det.

Jeg har flere indlæg i tankerne, så bloggen kommer ikke til, at stå stille nu.
Husk at følge bloggen på facebook HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon