29 december 2012

NEW IN MAC

Jeg har længe gået og sukket over MAC's Mineralize Skinfinish Natural. Jeg har hørt så meget godt om den, og mærket den på min hud et par gange. Nu hvor jeg havde fået lidt penge i julegave, måtte jeg ned og have den. I går var jeg et kort smut nede i byen med min veninde, og der kom den med mig hjem. Jeg er så lykkelig! Aldrig har jeg prøvet en pudder som er så let, naturlig og lækker. Dog er den lidt dyr. 240 kroner måtte jeg af med. Men den er helt klart det værd. Min nye yndlings pudder. Hvilken er jeres yndlings pudder?

2 kommentarer:

  1. Kunne så godt tænke mig den! :)

    Jeg ville blive rigtig glad hvis du ville kigge forbi min blog og skrive en kommentar :) http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det forstår jeg godt.

      Jeg skal nok lige kigge forbi :-)

      Slet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon