29 december 2012

MY CHRISTMAS PRESENTS

Jeg elsker selv, at se hvad andre har fået i julegave. Derfor vil jeg også fortælle jer, hvad jeg fik. På billedet ser i gaven fra min kæreste. Urban Decay Naked 2 paletten. Den har jeg godt nok også ønsket mig rigtig længe. Så jeg blev rigtig glad, da jeg fik den. Nu vil jeg fortælle hvad jeg ellers fik: 3 Matas gavekort, 1 H&M gavekort, et spejl med lys, 2 neglelakker, 2 Imerco gavekort, sokker, vinterstøvler, The Sims 3 Årstider og lidt penge. Alt i alt nogle rigtig skønne gaver, som jeg er rigtig glade for. Gavekortene fra Matas er næsten brugt, og der vil jeg vise, hvad jeg købte for disse i et andet indlæg. Så hold øje med bloggen. Hvad har i fået i julegave?

Husk at i kan stille spørgsmål til min Ask Louise, indtil imorgen kl.16.

4 kommentarer:

  1. Lækre gaver! Jeg elsker at få gavekort, selvom mange andre synes det er kedeligt :p

    Du kan se hvad jeg har fået på min blog, www.cajabfp.tk :)

    SvarSlet
  2. Super lækre gaver! Jeg har selv lavet et indlæg om det på min blog, så du er velkommen til at se forbi!:-)

    Knus Julie
    www.steendahl.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jeg tjekker det helt sikkert ud :-)

      Slet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon