05 november 2011

Fødselsdagsgaven fra min kæreste


Jeg vil vise jer, hvad jeg fik i fødselsdagsgave af min søde kæreste. Jeg var heldig, at få en iPod Nano 8 gb, lige inden vi skulle afsted på ferie, så jeg havde noget, at høre musik på, da der ikke var plads til musik på mobilen. Jeg er super glad for den, fordi den er utrolig nem, at have med alle steder. Den kan være i jakken, i pungen, taksen osv. Den fylder jo ikke særlig meget. Det er også utrolig smart, at den kan klipses fast på tøjet, hvis man nu skal ud og løbe eller gå. En mobil kan godt være træls, at have til, at ligge i jakkelommen, hvis man er ude, at løbe. Jeg er utrolig glad for den! :-)
- Mange tak min skat! :-)

2 kommentarer:

  1. Din kæreste er da bare for sød! Gid der fandtes flere af hans slags... Hvor er du heldig. :-) Fortsat god fødselsdag.

    http://emiliechristoffersen.blogspot.com/

    Knus <3

    SvarSlet
  2. Ja, han er virkelig rigtig sød og dejlig! ;-). Man er heldig nogle gange! Tak :-)

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon