05 november 2011

Bolcher


I mandags tog min kæreste og jeg en tur til Herning. Vi har længe snakket om, at vi ville købe et startsæt til, at lave bolcher med. Dette fik vi købt i Panduro Hobby. I mandags lavede min veninde og jeg så bolcher med tutti frutti smag, som det nu hed. Nogle rigtig fine lyserøde nogle, som smager dejligt, at frugter.

I den startpakke vi købte, var en tynd bolchemåtte med. Så mandag aften gik jeg på jagt på nettet efter, en bedre en. Dette lykkes mig, så jeg fik bestilt en, gode hansker og gul farve til, at lave bolcher med. Idag ringede det så på døren, hvor den rare postmand stod uden for. Jeg troede egentlig, at det var min veninde der ringede på, så jeg gik ud og åbnede døren i en t-shirt. Stakkels postmand, som så mig så træt og morgen-agtig ud.


Senere idag gik jeg så ovre til min veninde, da der er lidt mere plads i hendes køkken, pga. at hendes mikroovn er mindre end vores! Vi fik lavet 2 gange bolcher, en rød lakrids bolche og grøn eucalyptus. Hold da op, hvor blev de bare gode. Jeg tror, at vi skal til, at starte vores egen lille bolche butik! ;-)


Startpakken fra Panduro Hobby kan findes her til 479. Der er alt hvad man skal bruge til, at lave bolcher. Undtagen sukker som man selv skal købe :-).
Siden jeg bestilte en super lækker bolchemåtte, handsker og farve kan i finde her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon