04 november 2011

Hvad gør man så?

Jeg er kommet i den uheldige situation, at jeg ikke kan falde i søvn. Jeg gik i seng omkring halv 13, fordi jeg var træt. Da jeg kom ind og lagde mig i sengen, var det som om, at jeg blev frisk igen? Efter et stykke tid, hvor jeg havde vendt og drejet mig mange gange, besluttede jeg mig for, at ligge mig ind på sofaen! her har jeg nu lagt halvanden time, og kan stadigvæk ikke falde i søvn... jeg vil heller ikke ligge mig ind i sengen igen, da jeg er bange for, at jeg vækker min kæreste som skal op og på arbejde. Jeg skriver eksamensopgave herhjemme, så jeg styre selv tiden. Men jeg gider heller ikke sove hele dagen væk! hjælp mig, få mig til, at falde i søvn!

2 kommentarer:

  1. Nogle gange virker en varm kop kamillete, da det gør en afslappet. :)
    Jeg har selv problemer med at falde i søvn nogle gange, og hvis jeg tager et varmt langt bad først, og så ligger og læser et blad eller en bog, så falder man hurtigere i søvn, da ens tempratur stiger og man nemmer sover.

    SvarSlet
  2. Prøv at tage et varmt bad inden sengetid, det gør man kroppen slapper af. Drik en kop varm mælk med honning - undgå at spise før 2 timer før du skal i seng, undgå at være fysisk aktiv før 2 timer før du skal i seng.. osv :)

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon