05 november 2011

Familie og fødselsdag


Om lidt skal min kæreste og jeg ned til min mor, hvor vi skal holde fødselsdag for min lillebror, som fylder 4 år næste lørdag og mig. Min morfar og hans kone fra Sjælland kommer over, min moster og hendes kæreste fra Sønderjylland, og min svigerforældre kommer. Det bliver helt sikker en rigtig god dag. Til aftensmad skal vi have kogt hamberryg, flødekartofler og kogte ærter, en af mine livretter! :-). Mine svigerforældre kommer først efter aftensmad, da de skal noget inden!

Imorgen skal vi ned og spise frokost ved mine svigerforældre, hvor min kærestes mormor er på besøg! :-) Hvad skal i bruge weekenden på? ;-)

Billede er af min lillebror og jeg, da min lillebror var 11 måneder gammel. Så det billede er 4 år gammel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon