02 juli 2013

REAL TECHNIQUES BRUSHES

For lidt over en uge siden, bestilte jeg nogle ting fra hjemmesiden lookfantastic.com, deriblandt disse to Real Techniques børster. Jeg har et sæt børster fra Real Techniques i forvejen, og dem er jeg utrolig glade for. Jeg har også hørt meget om dem på Youtube, og der er folk også rigtig glade for dem. Men jeg manglede en ordenligt børste til pudder, og der valgte jeg så, at købe børsten, som hedder powder brush, den orange, til dette formål. Jeg har også hørt rigtig godt om deres blush brush, den pink, så den bestilte jeg også. Begge børster er utrolig bløde og er en lækker kvalitet. Jeg har ikke oplevet med mine andre fra Real Techniques, at de har mistet hår, hvilke klart er et kæmpe plus! Jeg kan helt klart anbefale Real Techniques' børster.  Har du prøvet nogle børster fra Real Techniques?

8 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte!

    Dem skal jeg da helt klart ind og kigge på.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig rigtig flotte :-)

      Det synes jeg helt klart, at du skal gøre.

      Slet
  2. Hvor er de flotte, elsker at de ikke bare er almindelige sorte, men at der er farve på dem, skal da vidst ind og snuse rundt på deres side, så fine de er :-)

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. De er rigtig fine med de farver på. Helt sorte pensler kan godt blive lidt kedeligt :-)

      Hjemmesiden er klart et kig værd :)

      Slet
  3. Jeg elsker Real Techniques brushes. Jeg har de fleste, dog ikke de her to. Men de står på listen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er simpelhen også rigtig gode :-)

      Det kan jeg godt forstå, at de gør.

      Slet
  4. De er vildt flotte, og hårene ser så lækre ud, får helt lyst til at røre dem, haha :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. De er simpelhen også rigtig bløde og lækre mod huden.

      Som jeg skrev tidligere til dig på facebook, så må du gerne røre ;-)

      Slet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon