25 juni 2013

LONG TIME AWAY - BACK AGAIN

Som I ved, har jeg været væk længe. Jeg har lavet nogle enkle indlæg ind i mellem. Jeg synes, at det har været svært, at fokusere på bloggen, samme tid med, at jeg også skulle fokusere på eksamensforberedelse. Derfor har jeg været væk længe. Igår havde jeg min sidste eksamen, og har fået sommerferie nu, og vender tilbage. Mine eksamener er gået fint, hvis jeg selv skal sige det. I mundtlig samfundsfag fik jeg 4, mundtlig engelsk fik jeg 7, skriftlig matematik 12 og mundtlig matematik 4. Den eneste jeg er utilfreds med er mundtlig matematik. Censor var simpelhen unfair. Alle fik en karakter lavere end, vi fortjente. Jeg var så sur og vred igår, og jeg er stadigvæk vred over det. 4 er helt bestemt en rigtig fin karakter, og jeg er også glad for mit 4 tal i samfundsfag. Men lige i matematik er jeg sur over det. Men nogle gange kan man bare ikke gøre så meget ved det. Det er hammer ærgerligt, men sådan er det jo bare. Jeg glæder mig til, at vende tilbage. Jeg har savnet bloggen meget. Har I nogle ønsker til indlæg?


Husk at I kan vinde en Urban Decay Naked Basics palette her.
Konkurrencen slutter på fredag d.28, kl.20:00.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon