07 maj 2013

EN STILLE BLOG?



Den sidste uges tid, har bloggen været meget stille. Jeg har haft en del afleveringer, og når jeg ikke lavede afleveringer, slappede jeg af. Men jeg har også haft mangel på inspiration. Jeg har ikke helt vidst, hvad jeg skulle skrive om. Og jeg vil ikke skrive et indlæg, bare for, at skrive et. De indlæg synes jeg ofte ikke er særlig gode. Jeg har en del new in indlæg. Men jeg ved ikke, om det bliver for kedeligt. Jeg har derfor tænkt på, at spørge jer læser. Hvad synes i der mangler, eller er for meget af? Er der nogle bestemte indlæg, som i godt kunne tænke jer? Er der noget, jeg kan gøre anderledes? I må meget gerne skrive nede i kommentarfeltet, hvad i godt kunne tænke jer, eller hvis i har nogle gode ideer. Det ville jeg sætte meget pris på.

Billedet er fundet på Tumblr.

1 kommentar:

  1. Jeg vil rigtig gerne se dine New in indlægs.
    - Du kunne f.x skrive om dig selv? måske 10-20 random fact om dig og måske din kæreste.
    - BIlleder af dig og kæresten sammen, hvad i laver i hverdagen?
    - Et billede af jeres lejlighed.
    - Indlægs om makeup, neglelakker og måske favoritter? :-)

    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon