13 februar 2013

RANDOM FACTS #2

Inden jeg lægger mig til, at sove, tjekker jeg altid Facebook og Instagram - Nogle ting skal jeg gøre 7 gange - 7 er mit yndlingstal - Jeg spiller Heroes Of Newerth med min kæreste - Jeg er ikke så god til, at spise morgenmad - Jeg er et stort rodehoved - Ville ønske, at jeg gik noget mere i høje sko til hverdag - Jeg elsker Pretty Little Liars - Ønsker mig endnu en tatovering - Jeg vil gerne have en hund, og det skal være en mops - Jeg bander alt for ofte - Jeg er generet i starten, men når man lærer mig, at kende, snakker jeg konstant - Jeg er afhængig af musik - En af mine livretter er stegt flæsk med persillesovs - Jeg er dårlig til, at stå ud af sangen. Har altid 5-6 alarmer sat til - Jeg hader, at rydde op - Jeg elsker søde sager - Jeg ville ønske, at jeg var rig (hvem ville ikke det?) - Lige for tiden er min yndlings sang Conor Maynard - Turn Around

1 kommentar:

  1. Elsker virkelig sådanne random facts! Det er altid så utrolig sjovt og spændende :-)

    xx Emma
    emmajensens.blogspot.com

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon