11 februar 2013

@!%"€?+#$!

Det matematik driver mig snart til vanvid. Jeg føler ikke, at jeg laver andet end matematik lektier og afleveringer. Vi har idag fået endnu en aflevering for. Vi har en for hver uge, så jeg føler ikke, at jeg laver andet. Jeg tænker konstant på det. Jeg synes, at det er et værre helved. Jeg blev færdig med min aflevering igår. Men jeg mangler bare, at skrive forklaringer til de forskellige opgaver. Det synes jeg godt nok er svært. Jeg er træt af alle de udtryk. F.eks. y=ax+b, kvardratroden af 7, f(x)=14, 40% af 1200 osv. Amen for pokker. Jeg orker det snart ikke mere.. Men jeg bliver nødtil det. Lige nu er det bare uoverskueligt. Men det er selvfølgelig også længe siden, at jeg har haft matematik. Så selvfølgelig er det svært. Det skal nok blive bedre, jo længere tid, at jeg har det. Men engang imellem bliver det bare for meget. Men heldigvis har jeg en sød veninde henne i skolen, som er så sød, at hjælpe mig, når jeg ikke forstår noget. Så tak til dig Anitta . Men det var egentlig bare lidt brok fra mig. Jeg havde brug for, at komme ud med det. Kender i følelsen?

2 kommentarer:

  1. kender det!!! lige nu har vi om potensregression.. jeg kunne jo ikke være mege ligeglad altså :-D

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon