25 januar 2013

WEEKEND

Så blev det fredag, hvilke betyder, at jeg har weekend. Dagen startede ud med, at jeg vågnede op til en sms om, at de første 3 timer var aflyst. Ellers har jeg brugt dagen på, at være sammen med min veninde Nanna, handlet ind til i aften, hvor jeg igen får besøg af Nanna og Mikkel. Nanna er næsten lige taget afsted, men kommer igen i aften. Her om lidt, skal jeg igang med, at forberede alle tingene, til aftensmaden, som står på raclette. Det er altid en god start på weekenden, at spise god mad i godt selskab. Imorgen får min kæreste besøg af hans kammerat fra Skive, så der bliver nok ikke stille herhjemme. Resten af weekenden, skal bruges på, at slappe af og lave lektier og matematik aflevering. Hvad skal i lave i weekenden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon