26 januar 2013

PIROUETTE MY WHISTLE

Sidste weekend købte jeg denne nye OPI neglelak. Jeg har kigget længe på den, og nu skulle den blive min. Den hedder Pirouette My Whistle og er fra deres New York Ballet kollektion. Det er en gennemsigt lak, med små og store sølv glimmer stykker. Efter jeg stoppede med, at bide negle, er jeg blevet helt vild med neglelakker. Jeg kan næsten ikke gå ind i Matas, uden at komme ud med en ny lak. Men intet er pænere end flotte lakeret negle. Hvilken farve er din favorit til neglene?

6 kommentarer:

  1. Jeg vil også helt vildt gerne have denne! :)
    Mine favorit farver til neglene er lyserød/nude!
    Fortsat god weekend søde! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyserød og nyde er også smukke på neglene. Har du måske en nude du kan anbefale? :-)

      Nu weekenden er ovre, vil jeg ønske dig god uge ;-)

      Slet
    2. Ja den fra Essie er så fin og jeg synes den holder længe :)

      Slet
    3. Kan du evt. skrive navnet? :-)

      Slet
  2. Ih den er godt nok også smuk den neglelak! :D

    Åhh jeg leder også efter den perfekte nude neglelak :D Haha.
    Ellers bruger jeg nok oftest forskellige lyserøde farver, metallic grå, rød og bordeaux.
    Glæder mig til at bruge flere lysere farver, når det bliver forår og sommer :D

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver dejligt med de lyse farver til sommer. Jeg har endda været ude og købe nye lak, som passer til forår og sommer ;-)

      Slet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon