11 januar 2013

MY SPACE

Welcome to my new space! Jeg har længe brokket mig over, at jeg ikke har haft ordenligt plads til, at lægge makeup. I en længere periode, sad jeg ved vores spisebord med et spejl og lagde makeup. Det har min kæreste også brokket sig lidt over, da det nemt kommer til, at rode. Hvilke det også gjorde, og det var også træls, at det bare lå på bordet. Så nu har jeg endelig fået min egen lille plads. Jeg har købt et spejl i IKEA, en lampe og en stang med 3 tilhørende "kurve" til. Det jeg elsker aller mest ved stangen er, at mit glattejern og føntørre kan hænge/sidde på tangen. Så nu har jeg endelig min egen lille plads. 

6 kommentarer:

  1. Ej, det er virkelig smart det der med stangen!

    Jeg sidder desværre også alle mulige mærkelige steder med et lille spejl og lægger make-up. Typisk i sofaen, og det bliver min kæreste også sur over :p og ja.. det roder :/

    SvarSlet
  2. Det er det nemlig. Jeg købte sådan nogle kroge til, at hænge på stangen, så føntørren også kunne hænge! ;-)

    Typisk mænd! ;-) Men jeg kan nu også godt forstå dem. Det er egentlig irriterende, at se på :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint! :-) Jeg har en konkurrence kørende hvor du kan vinde en smuk ring fra Katja Jaeger til en værdi af 1295,- Kig gerne forbi og deltag hvis du har lyst! http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/01/konkurrence-katja-jaeger.html

    Knus Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Stine :-).

      Jeg kigger selvfølgelig forbi.

      Knus til dig også.

      Slet
  4. Så misundelig! Det er virkelig fint med stangen og bøtterne der. :)
    -Julie
    /Julieprip.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak ;-). Det er en nem, og billig løsning :-)

      Slet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon