31 december 2012

MIN NYTÅRSAFTEN

Min nytårsaften kommer jeg til, at tilbringe sammen med min dejlige kæreste og vores underboer. Vi bliver os fire. Vi skal have roastbeef med ovn kartofler, favorit sauce og grøntsager til hovedret. Til dessert skal vi have italiensk is i vafler med guf. Vi skal være hjemme og drikke, spille, snakke og rigtig hygge os. Det er den første nytårsaften, hvor jeg ikke er til en fest. Hvilke jeg faktisk synes er dejligt. Det er rart, at man bare kan sidde og hygge sig, med dem man holder af. Når klokken slår 00:00, skal vi selvfølgelig skåle det nye år ind. D.1/1-2013 er også dagen, hvor min kæreste og jeg har månedsdag. Så for os, starter et nyt år altid på en god måde. Hvad skal i lave nytårsaften?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon