31 december 2012

ÅRET DER GIK 2012

Jeg sad hårmodel, og fik klippet mit lange hår af. Min kæreste og jeg gik igennem en svær tid, og vi gik fra hinanden og flyttede ud af vores første fælles lejlighed.

Jeg flyttede hjem til min mor, da vi gik fra hinanden. Men heldigvis fandt vi sammen igen, efter kort tid. Jeg har nydt det gode vejr med lækker mad og en masse godt selskab.Vi måtte desværre finde et nyt hjem til vores højt elskede kat Mille, da vi havde fået ny lejlighed i Aalborg, og et nyt liv skulle starte. Det "nye" liv blev startet med, at blive meldt ind i fitness center. Desværre ikke brugt lige så meget, som vi ønskede.Efter 2 års søgen efter elevplads, fik jeg en. Men efter at have været der et stykke tid, kunne jeg mærke det ikke var mig, og jeg valgte, at sige op. Derefter kom jeg på kontanthjælp, hvor jeg mødte en hel masse fantastiske mennesker, og festede sammen med dem. Mennesker jeg aldrig nogen sinde vil glemme.Jeg stoppede også med, at bide negle. Hvilke jeg har gjort hele mit liv. Jeg har derefter fået et eller andet for neglelak. Jeg fyldte 20 år, og er ikke længere teenager. Der kom en masse skøøøøøn sne her i Aalborg. Julen 2012 blev igen holdt sammen med min svigerfamilie.


2012 har været et hårdt år. Både jeg og min kæreste er gået igennem en hel del svære ting, som vi gerne ville have undværet. Derfor håber jeg/vi på, at år 2013 bliver vores år. Et år hvor der kommer mange flere gode ting, og mindre af de dårlige. En masse gode stunder med dem vi holder af. Selvfølgelig har der også været gode ting i 2012. Men dem har der desværre ikke været flest af. Den sidste dag af år 2012 er snart slut, og vi siger farvel 2012 og velkommen 2013. Jeg ønsker alle mine søde læser et fantatisk nytår. Jeg håber, at i får en rigtig skøn aften, og kommer godt ind i det nye år. Husk, at passe på jer selv og hinanden. Hvem skal du kysse kl.00:00 d.1/1-2013?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon