01 oktober 2012

Hvorfor?!

D.1 oktober 2012 betyder, at supermarkederne begynder, at holde åbent sent og alle ugens 7 dage. Alt fra 21 til 22. Hvorfor spørger jeg mig selv? Og dog. På en måde kan jeg godt se det smarte i det, for de folk, der ikke kan nå det i løbet af dagen. Men alligevel, det er jo bare et spørgsmål om planlægning. Hvis de havde åbent til kl.20, ville folk stadigvæk nå, at handle. Så jeg synes igen, at det er et spørgsmål om planlægning. Hjemme ved mig selv planlægger vi det efter, hvordan min kærestes arbejdstider ser ud. Jeg ved selvfølgelig, at der findes flere meninger omkring dette. Derfor vil jeg gerne høre, hvad i læser synes om de nye åbningstider?

2 kommentarer:

  1. Syns det meget smart, da jeg møder kl.12 og kan ikke trække mig selv op før kl.10:15, hvor jeg går og tuller her hjemme, og har fri mellem 21-22 så det meget rart, så jeg kan nå at handle ind når jeg har fri, men ellers bruger jeg bare de alm. dagtimer når jeg har en fri dag :)

    Hehe..

    Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan også sagtens se, at det er rigtig smart for dig! :-) Men jeg skriver også, at det kan handle meget om planlægning. Hvis man f.eks. laver en madplan til en uge, også handler én gang i ugen, så burde det heller ikke være noget problem. Men det er svært, at lave en madplan til sig selv. Jeg hader ihvertfald, at lave mad til mig selv :-D

      Slet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon