30 september 2012

18, 19 & 20

Idag er der præcis en måned til, at jeg fylder 20. Det er utrolig så hurtigt tiden går. Jeg synes lige, at jeg er fyldt 18 og har fået kørekort. Men det er alligevel 2 år siden. På billede ser i mig og min lillebror, på min 18 års fødselsdag. Og selvfølgelig skulle der 18 lys i kagen. Lidt barnlig er man vel altid? :-) Men jeg sidder nu i dette dilemma. Jeg skal have skrevet en ønskeseddel, og det har jeg dog også gjort (næsten). Jeg er ikke helt sikker på, om der er mere, at jeg ønsker mig. Jeg har altid det problem, at jeg kan altid finde noget, som jeg ønsker mig. Men når det bliver omkring min fødselsdag og jul, så aner jeg ikke, hvad pokker jeg skal ønske mig. Jeg har en del makeup og sko på, da det primært er det, som jeg ønsker mig. Jeg tænkte på, hvad ønsker i jer, når i har fødselsdag? Så jeg måske kan få lidt inspiration af jer. Det kan også være, at der er nogle ting i ønsker jeg, som måske lige var noget for mig. Jeg glæder mig til, at høre fra jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon