23 august 2012

Wild New In



Her er mine 3 nye køb fra idag. Jeg har længe gået og ledt efter præcis sådanne 3 neglelakker i lang tid. Jeg vidste godt, at jeg ville have den baby lyserøde fra Wet N Wild, men hver gang har den været udsolgt. Idag fik jeg endelig fat i den! Eller skal jeg sige dem. Den nude farve viser sig ikke ordenligt her på billede, men er så flot i virkeligheden. Den sølv er en klar lak er med både små og store glimmer stykker. Jeg har brugt den med sølv glimmer idag, ovenpå en grå lak! Og jeg må nok sige, at den klare det godt. Det er mine første Wet N Wild lakker, så glæder mig til, at prøve de to andre.  

Jeg beklager virkelig meget, at jeg ikke får blogget særlig meget her på det sidste. Der køre mange ting rundt oven i hovedet på mig, og jeg har næsten intet overskud. Jeg håber virkelig, at jeg snart kan vende stærkt tilbage. Jeg savner bloggen og jer søde læser! 

2 kommentarer:

  1. Nogen fine neglelakker! Jeg elsker naturligfarvet neglelak, men kan dog også lide det farverige :-)

    http://www.mesmerizedbyme.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også, at de er rigtig fine. Jeg har nemlig ikke så mange naturlige, så det var vidst på tide, at der kom nogle til samlingen! :-)

      Slet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon