12 august 2012

Spørgerunde & This or That



I dette indlæg vil jeg besvare de spørgsmål, som i har skrevet. Jeg vil også besvare nogle this or that spørgsmål, som jeg har fundet på nettet, og dem jeg har fået i indlægget. Læs videre for, at få svarene...

Storbys ferie eller sol og strand?
Sol og strand, men hvis jeg havde en del penge, ville jeg sige storbys ferie pga. shopping.

Mac eller PC?
Helt klart Mac ♥! Jeg har haft pc, så Macbook, og så pc igen, og nu Macbook igen. Det forbliver Mac.

Yndlings sted/land
Nu har jeg ikke været i særlig mange lande. Men hvis jeg skulle vælge et af de steder, hvor jeg har været må jeg nok sige Gran Canaria eller Fuerteventura, da der er rigtig flot og varmt dernede. Mit yndlingssted i lande, hvor jeg ikke har været, ville nok være USA, eller noget i den stil. Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at komme til USA, hvor se forskellige ting og shoppe.

Yndlings blog
Den er virkelig svær! Jeg læser rigtig mange gode blogs. Og hvilken der er min yndlings, har jeg rigtig svært ved, at sige. Men kan nævne nogle af dem jeg tjekker hver dag - Flying Fashion BirdAmalies BlogIndestructibility og Helena Lindvig. Det er kun nogle af de få, jeg klikker mig ind på hver dag, flere gange om dagen. Jeg ved virkelig ikke hvem der er min yndlings.

Hvad vil du gerne lave senere? Uddannelse og job?
Min drøm lige pt. er, at jeg rigtig gerne vil færdiggøre min uddannelse, som salgsassistent, hvor jeg lige nu er i lære hos Aldi. Når jeg er færdig der, vil jeg se, om Aldi virkelig har fanget mig, og om jeg vil fortsætte der, eller vil noget helt andet. Lige nu fokusere jeg på, at gøre min uddanneselse færdig. Men jeg har i tiden, hvor jeg har søgt elevplads, gået og leget lidt med tanken om, at jeg måske gerne ville blive frisør.

Hvilke blogs er du mest til?
Som jeg tidligere skrev, læser jeg en hel del blogs. Meget forskellige blogs. Jeg læser både fashion, beauty, personlige osv. Jeg kan rigtig godt lide blogs, der er en blandning imellem det hele. Jeg synes oftes, at en blog der kun handler om mode, kan blive for kedelig, og så falder jeg fra. Men derimod hvis den handler, om flere forskellige ting læser jeg med! Jeg har perioder, hvor jeg egentlig kun kigger på billederne, og ikke læser teksten. Det kommer meget an på mit humør osv. Men jeg nok mest til de personlige og blandede blogs.

Her kommer så nogle hurtige this or that, jeg har fundet på nettet.

Chokolade eller vanilje?
Helt klart vanilje. Og jeg elsker også hvid chokolade.

Coke Cola eller Pepsi?
COKE COLA!

Foundation eller concealer?
Concealer. Den dækker bedre urenheder end foundation. 

Facebook eller Instagram?
Der vil jeg sige Facebook. Jeg har en del kontakter på facebook, som jeg ikke ville undvære. Og jeg ville godt kunne undvære Instagram.

Krøllet eller glat hår?
Uden tvivl, glat! Mit hår har en længde, hvor det enten skal være glat, eller sat i en knold. Det er virkelig irriterende. Og jeg glæder mig utrolig meget til, at mit hår vokser sig længere!

Regn eller sne?
SNE! Jeg elsker virkelig sne. Jeg synes, at det er så smukt, når alting er beklædt i hvidt! Det er også rigtig hyggeligt, at sidde indenfor, og kigge på at det sner. En ting jeg virkelig elsker.

Piercing eller tattoveringer?
Tattoveringer. Jeg synes det er flot, og man kan udsmykke sin krop, på rigtig mange måder. Det kan man selvfølgelig også med piercinger. Men jeg kan bedre lide tattovering, end piercinger! Og jeg glæder mig til, at jeg skal have en mere.

Jeg håber i kunne bruge svarene. Og hvis i har flere spørgsmål eller this og that, er i velkommen til, at smide dem i kommentarfeltet. Så vil jeg besvare dem, på et senere tidspunkt.

1 kommentar:

  1. Gode svar :-)

    Tjek gerne min blog ud: www.voresboble.dk

    /Amalie.

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon