05 august 2012

Ja, som i nok ved startede jeg på mit nye arbejde i torsdag. Hold da op, hvor er det hårdt, når man har gået hjemme siden januar. Jeg er rigtig træt, hver dag, når jeg kommer hjem. Min første vagt var fra kl.10-20, hvor de lukker. Fredag 9-20, og idag 10.16. Jeg er bare træt nu! Igår blev min fridag nydt. Min kæreste og jeg fik handlet, slappet af og nydt hinandens selskab hele dagen! Det er rigtig underligt, at skulle afsted hver dag, nu hvor jeg har været vant til, at gå herhjemme.

Jeg er rigtig træt og brugt, når jeg kommer hjem. Men på en rar måde! Jeg har mødt 4 ud af 6, som jeg skal arbejde med. Og de er alle sammen nogle rigtig søde mennesker. Jeg har fået en rigtig sød og god chef, og kollegaer. Det betyder rigtig meget i min verden. Det gør det rigtig rart, at tage på arbejde, når man har gode kollegaer og et godt arbejdsmiljø. Jeg tænker om morgenen, at jeg ikke rigtig gider. Men når jeg er kommet på arbejde, så hygger jeg mig rigtig meget. Jeg ser rigtig meget frem til, de næste 2 år i Aldi, i Aalborg. Næste uges arbejdsplan ser sådan ud: mandag, tirsdag, onsdag og fredag 9-20. Og efter næste uge, ser min arbejdsplan sådan ud resten af året, indtil videre: mandag 9-20, tirsdag 9-17, onsdag og fredag 9-20. Og så har jeg fri hver weekend, hvilke er super lækkert! Selvfølgelig kan der forekomme nogle ændringer, men sådan er det jo. Og så er der nogle enkle dag, hvor dagene er længere pga. ombygning og status.

Her i starten ved jeg ikke, hvor meget, at jeg får opdateret bloggen. Men jeg vil prøve, at gøre det, så tit så muligt. Det er ikke rigtig det jeg orker, når jeg er hjemme halv 9, efter en 11 timers arbejdsdag. Men jeg lover, at jeg prøver!

Lige nu sidder jeg og slapper af, efter at have taget et langt og varmt bad. Det er virkelig skønt, efter en lang dag på arbejde. Min kæreste og jeg sidder og ser lidt OL. Vi havde slet ikke forventet, at vi ville se så meget OL, som vi har gjort. Vi har set det næsten hver dag, i et par timer. Det er faktisk rigtig spændende, at se. Hvad med jer? Har i set noget OL? 

Teksten Think Positive er en lille reminder til mig selv, at jeg skal huske på, at det er hårdt i starten, men det bliver bedre og bedre, jo længere tid, jeg har været der! 

2 kommentarer:

  1. Det fedt, at du er kommet i gang igen! :) Du vænner dig hurtigt til det, men selvfølgelig er det hårdt i starten, som du selv har skrevet :)
    Men bare lidt positive tanker herfra <3

    Knus
    www.somethingsammi.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare super skønt. Ja, det gør man heldigvis <3

      Slet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon