01 august 2012

Essie vinderen er.......



En træt og glad Louise er kommet hjem efter turen sammen med de andre elever fra aldi. En rigtig god og lang dag. Jeg vil lige fortælle jer, hvem der blev den heldige vinder af min give away, som sluttede igår, hvor en heldig vinder kunne vinde to valgfri Essie neglelakker. I kunne deltage med 1 til 3 lodder. Og har givet jer alle sammen tal fra 1 til 41, da der i alt var 41 lodder. Og den heldige vinder er Katrine Espersen, som havde lodderne 14, 15 og 16. Og nummer 16 var numret der blev udtrukket. Jeg kontakter dig i løbet af de næste par dage.

Nu vil jeg ud og ryge en godnat smøg, også er det ellers under dynen, og få en god nattesøvn. Hvilke jeg slet ikke er i tvivl om, at jeg får. Jeg har været ude og lave noget siden kl.13:30. Så jeg er helt smadret. Imorgen er første arbejds dag, hvor jeg skal møde kl.10, dog ved jeg ikke hvornår jeg har fri. Så jeg ved ikke helt, hvornår jeg skriver igen. Sweet dreams!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon