30 juli 2012

The office

Her til morgen og indtil nu, har jeg siddet ved skrivebordet. Jeg sidder tit i sofaen, og der sidder man ikke lige så godt, når man skal skrive. Så idag besluttede jeg mig for, at sætte mig ind til skrivebordet. Her har jeg siddet og hørt musik, læst de blogs jeg følger og skrevet det her indlæg til jer. Har siddet og slappet af med et glas kakao. I aften når min kæreste kommer hjem fra arbejde, skal vi ned og træne, hvilke jeg glæder mig til. Det er en dejlig følelse, at glæde sig til det!

 Den lille glas svane i ser til venstre på billede, er en jeg har fået af min afdøde farfar, et år da vi var i Sverige. Den betyder utrolig meget, og jeg tænker på ham, hver gang, at jeg ser den! Har i nogle ting som betyder meget for jer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon