15 juli 2012

Old Photobooth

Søndage med tømmermænd er ikke de bedste søndage. Det er faktisk de værste! Igår fik jeg som sagt besøg af min veninde fra Skive, og min kæreste havde besøg af hans kammerat. De passede deres drenge ting, imens vi passede vores tøse ting. Vi hyggede os rigtig meget. Vi havde aftalt, at vi ville en tur i gaden. Så aftenen stod på Bezzerwizzer, kortspil og Singstar. Vi var hjemme ved en 5 tiden, hvor vi så gik i seng. Hvilke også var meget tiltrængt!

Dagen idag er blevet brugt i sengen. Jeg har haft det utrolig træls i maven. Så jeg har lagt og haft ondt af mig selv, hvilke også hjælper lidt. Nu her vil jeg se en film eller læse lidt, også putte mig under dynen. Jeg håber, at i har haft det bedre end jeg har haft! God søndag aften til alle jer søde mennesker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon