15 juni 2012

IKEA

I onsdag var vi først i Støvring, hvor min kæreste skulle skrive sin jobkontrakt. Derefter gik turen til Aalborg, hvor vi skulle i IKEA og købe nogle ting til lejligheden. Som i kan se på billede var René meget "glad" for, at skulle i IKEA.

Vi kom hjem med lidt flere ting en planlagt. Nu mangler vi kun en enkelt tur mere i IKEA, hvor vi skal have købt de sidste ting. 

Idag er der 2 uger til, at vi senest får nøglen til vores lejlighed. Og hold da op, hvor jeg glæder mig. Tiden går alt for langt som. Jeg er ved, at være rigtig ivrig for, at flytte. Jeg glæder mig rigtig meget til, at jeg skal bo sammen med min vidunderlige kæreste igen. De næste to uger står på, at få pakket, smidt de ting ud jeg ikke skal bruge mere, pakke og mere pakning. Min kæreste bliver udlært om 2 uger, og hans lillebror bliver student på næste mandag, så der skal der holdes studenter/svendegilde for dem. Ellers står den bare på pakning, pakning, pakning og flytning!!! Jeg er helt sikker på, at det er den rigtig beslutning vi har taget, om at flytte til Aalborg! Jeg kan næsten ikke vente!! Dog kommer jeg til, at savne mine veninder herhjemme rigtig meget!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon