15 juni 2012

3 nye "familiemedlemmer"

Efter at jeg havde været på sygehuset idag, tog jeg en smut ned i gågaden inden, at jeg fik hjem. Jeg var hurtig inde i matas, og så at de havde fået EOS læbepomader. Ej, hvor er det skønt! Jeg blev helt glad. Og jeg kunne ikke dy mig, så købte hele 3 styks. Jeg købte Sweet Mint, Tangerine og Honeysuckle Honeydew. Så nu har jeg 5 EOS læbepomader. Nogle vil måske tænke, at det er dumt, at have så mange. Men EOS er virkelig en læbepomade, som jeg elsker. Og jeg vil derfor gerne udvide min EOS "familie". I min Matas stod der, at det var en nyhed, og de kostede 65 kroner pr. stk. Hvilke jeg ikke synes er galt. EOS er helt klar en læbepomade, som jeg kan anbefale til alle! Det er den eneste læbepomade, som virker rigtig godt for mig. Men sådan er vi alle forskellige. Købte også min første OPI neglelak, og indtil videre er jeg meget imponeret. De havde 25% af prisen i Matas. Normalprisen for OPI er 125 kr. og jeg kom af med 100 kr. Hvilke er samme pris for Essie neglelak i Matas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon