30 maj 2012

Long time, no see

Ja. Nu er det ved, at være en uge siden, at i sidst har hørt fra mig. Jeg ved godt selv, at jeg ikke er alt for god til, at blogge lige for tiden. Jeg synes selv, at jeg har en del, at se til. Jeg skulle have styr på lejekontrakten sammen med min kæreste, tilbringe tid med min familie og kæreste. Og især når det har været så godt. Jeg har selvfølgelig nydt vejret i sidste uge utrolig meget, i rigtig godt selskab. Igår var min kæreste til fagprøve, hvor han bestod med et flot 7 tal. Nu er hans tid snart ovre, som elev i Bilka, og nyt arbejde kalder, nu hvor vi flytter. Fremtiden ser rigtig lys ud, og jeg glæder mig mere og mere, for hver dag der går til, at vi skal flytte til Aalborg. Vi har fået købt spisebord og stole, sofa og tvmøbel. Nu mangler vores indkøb i IKEA, også er vi ved, at være klar til, at flytte. Selvfølgelig skal vores ting pakkes ned, men det tager ikke lang tid. Nu skal tiden gå hurtigt, så vi kan komme til Aalborg, og bo sammen igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon