27 marts 2012

JC Lita


I lørdags blev jeg den heldige ejer af et par Jeffrey Campbell Lita, i sort ruskind. Og hold da op, hvor er jeg bare glad for dem. Jeg er helt vilde med dem. Jeg har ønsket mig dem i utrolig lang tid. Og nu er de endelig blevet mine. Det er næsten helt ufatteligt! Men jeg er lykkelig.

Jeg er glad for, at jeg har prøvet dem, før jeg købte dem. Jeg har nemlig overvejet flere gange, at købe dem over nettet. Men har været meget i tvivl ang. størrelsen. Om jeg skulle vælge en 37, som jeg normalt bruger, eller en 38. Jeg har fundet flere forskellige meninger om størrelsen på nettet. Men jeg vil sige, at de er små i størrelsen. Jeg bruger jo normalt 37, men den strammede ufattelig meget. Jeg valgte derfor, at købe dem i en 38, som sad perfekt. Jeg ved godt, at de sælges få steder herhjemme. Men hvis man bor tæt på en butik, som sælger dem. Så synes jeg helt klart, at i skal prøve den før i køber dem. En ting vil jeg sige: Det er et køb i ikke kommer til, at fortryde! 1399 kr. er mange penge for et par sko. Men de er helt klart det værd. 

De er købt i Clara F, Købmagergade 27 - 1150 København K.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon