26 marts 2012

Calippo Shots

I weekenden har jeg været en tur i København med min kæreste, og søster. Min far havde fødselsdag i lørdags. Så der kom min farmor og faster, og fik rigtig lækkert mad. Om eftermiddagen var min kæreste og jeg en tur på strøget. Vi fik kigget lidt i butikker. Jeg skulle selvfølgelig i Clara F for, at prøve er par Jeffrey Campbell. Og det endte med, at de kom med hjem. Ihh, hvor er jeg bare allerede rigtig glad for dem. Jeg glæder mig allerede til, at jeg skal have dem på igen. Det første billede er taget på Storebæltsbroen på vej derover, og det andet billede er af den gratis is, som jeg fik på 7 Eleven igår. Der kunne må nemlig få en gratis is. Så det benyttede vi os selvfølgelig af, inden turen gik tilbage til Jylland igen. Alt i alt, en rigtig dejlig weekend.

2 kommentarer:

  1. Ej hvor snyd, at du har erhvervet dig et par JC sko -Dem vil jeg også gerne have .. Er det Lita's du har købt, hvis ja - hvordan er de i størrelsen? Overvejer nemlig at købe dem på nettet, da man ikke kan få dem i min by :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er Lita jeg har købt. Har besvaret ang. størrelsen i mit nye indlæg. Håber du kan bruge det søde :-)

      Fortsat god tirsdag til dig :-)

      Slet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon