23 december 2011

Lille juleaften

Glædelig lille juleaften :-)
Her senere idag, når min kæreste er kommet hjem fra arbejde, skal vi ned til hans forældre, og hygge og spise aftensmad. Det bliver sikkert rigtig hyggeligt. Imorgen tager vi afsted til Frederikshavn for, at holde jul ved hans moster, sammen med hans forældre og hans bror. Jeg har valgt i år, at holde jul med min kæreste. Nu har vi også været sammen i 2½ år. Men det var også en svært beslutning. I år skulle jeg rigtig have holdt jul ved min far, da vi hver andet år, er ved den ene af mine forældre, altså mine søskende og jeg. I år skulle vi være ved min far. Jeg er lidt ked af, at jeg ikke skal holde jul med dem. Men min kæreste og jeg har snakket om, at vi tager over og holder jul alene med min far, hans mand, farmor og faster et år, uden mine søskende!!!  Jeg håber, at min far og dem får en rigtig god juleaften, og jeg savner jer rigtig meget!   

Glædelig jul alle sammen. Jeg håber, at i alle får en fantastisk jul sammen med dem i holder af og elsker! :-)

- knus Louise.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon