22 december 2011

DIY - Glitter negle

Først vil jeg lige sige, at da jeg var færdig og havde taget billeder osv. Så så jeg, at der ikke var noget hukommelses kort i. Fuck tænkte jeg så!!! Jeg har nu siddet i en time, og prøvet at få dem fra mit kamera, og over på min computer. Uden held!!! Derfor er der kun 2 billeder! Jeg beklager rigtig meget!! En anden dag, får jeg lavet en ordenligt guide til jer, hvor jeg husker at sætte kortet i kameraet.


 Du skal bruge en avis, klar neglelak, en "løs" pensel og den farve glimmer du ønsker.

Fremgangsmåde:
1. Start med at folde avisen ud. Det skal du bruge som underlag, da det godt kan svine en del.
2. Åben for glitteren.
3. Læg den klare neglelak på en finger.
4. Stik neglen ned i bøtten med glitter.
5. Tag neglen op igen, og ryst den over avisen.
Nu gentager du det på alle dine negle.
Når dette er gjort, og det er tørt, børster du evt. løs glimmer af, med penslen.

(Det kan godt være lidt svært, at børste det af selve fingerene.
Så vask fingrene, når du har lagt den klare lak, og den er tør!)

Bagefter ligger du klar neglelak oven på. Det kan godt kræve flere lag, af den klare lak.
Men det kan du bedst selv vide. 


Når du har gjort overstående, så skulle du gerne ende ud med, at få nogle lækre glimmernegle :-)
- God fornøjelse piger :-)

2 kommentarer:

  1. hvor har du købt glitteren? (:

    SvarSlet
  2. Jeg købte bare noget i kvickly. De havde 3 for 25 kr. :)

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon