31 august 2011

Pjask pjask


Nu kan jeg rigtig komme ud og pjaske i vandpytter. I lørdags købte jeg mig disse gummistøvler fra aldi, til kun 99,95 kr. Hvilke nu ikke har helt dårligt ;-). Afprøvede dem allerede i mandags, og de er bare så lækre. Jeg syntes selv, at de er rigtig fine, selvom min kæreste nu ikke er helt enige. Men han mener, at alle gummistøvler er grimme, og at man ser dum ud med gummistøvler. Jeg vil hellere have, at han syntes, at jeg ser dum ud, end at få våde og KOLDE fødder. Det er aldrig sjovt, når både ens sko og strømper blive våde, fordi man ikke har ordenlige sko på. Så nu kan jeg altid finde gummirøjserne frem, og gå ud i regnvejr! ;-)



5 kommentarer:

  1. Nu går jeg ikke selv med gummistøvler,
    men må da sige de er utrolig flotte! :D

    SvarSlet
  2. EJ hvor er de bare fede søde!

    SvarSlet
  3. Tusind tak tøser! ;-). Syntes nu også selv, at de er flotte :-)

    SvarSlet
  4. Ej hvor er de fine, godt køb! Haha kæresterne bliver vidst aldrig vilde med gummistøvle-moden og slet ikke dem hvor der er crazy print på! Men så er det jo godt, at det ikke er dem der skal gå med dem ;)

    SvarSlet
  5. Nej, det gør de bare ikke. De mener, at man ser dum ud, eller noget i den stil! ;-). Men som du selv skriver, så er det jo os, der skal gå med dem, og ikke dem! ;).

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon