28 august 2011

Byen igen igen igen..


Igår tog min veninde og jeg i byen igen. Puha, 4 weekender i træk? Det er jeg godt nok ikke vandt til. Men kan da mærke, at jeg ikke har lige så mange tømmermænd, som jeg plejer, at have. Det skal dog siges, at jeg normalt ikke går så meget i byen og til fest. Men ja, har da været afsted 4 uger i træk nu. Det har været rigtig hyggeligt alle gangen. 

Igår startede min kæreste kammerat, Sabine og jeg med, at lave god mad til, at min kæreste kom hjem. Vi fik mexicansk, og mini lagkager til dessert, og en rigtig god hvidvin til maden. Det blev min kæreste rigtig glad for. Så det var helt klart det værd.


Min kæreste kammerat skulle i byen og Sabine ville også gerne afsted. Jeg havde så sagt, at jeg kun tog afsted, hvis min kæreste gjorde. Så vi blev alle enige om, at vi skulle i byen. Så begyndte vi selvfølgelig og gøre os klar til, at komme i byen. Der blev kørt en masse vin ind og sunget singstar, som var virkelig sjovt. Vi tog tidligt afsted i byen, da der var 4 timers fribar på Havanna Bar her i Skive. Sabine og jeg tog med den gang, da vi ikke havde penge til, at tage en taxa alene. Vi gik med på Havanna og sad og snakkede. 


Senere tog vi videre på Manhatten, hvor vi fik købt mange drinks. Normalt er der 3 drinks for 100 kr. Men inden kl.00 er der 4 for en 100. Så vi fik i 6 drinks inden for 45 minutter, da vi skulle være ordenlig fulde og have tilbudet, inden klokken blev 00. Tredje gang vi var oppe og købe, fik vi en gratis shots af ejer, hvilke nu ikke var helt dårligt. På billede ses vores drink, og de tomme glas. Den drink vi fik hed Miss Passion, som bestod af Cuba Passion, Sprite og en rødfarve ting ;-).


Vi fik danset en hel del og snakket med en masse mennesker. Også så vi Mette fra paradise hotel. Hold da op, hun tror bare, at hun er meget mere end alle andre. Hun regner med, at folk vil flytte sig for hende, at hun må sidde og ryge, hvor hun vil (det skal lige siges, at der er sådan nogle rygerum-halløj indenfor), at hun må danse alle steder. Jamen, det er bare til, at grine lidt af. Hun var sådan lidt: "Se mig, jeg er Mette fra paradise. Jeg gør og må hvad jeg vil." Jeg kan virkelig ikke tage, at folk skal tro, at de er mere end alle andre. Nok om det. Vi var hjemme igen halv 4, da vi alle var rigtig trætte. Det var faktisk også meningen, at vi skulle have gjort rent idag, men vi vågnede først halv 2, så det blev ikke idag.

Imorgen skal vi hjem til mine svigerforældre, da min svigermor har fødselsdag på tirsdag, så vi skal holde den imorgen.

Fortsat god søndag aften til jer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon