01 august 2013

SHE'S PAMPERED

For omkring 2 uger siden, havde Super Brugsen et godt tilbud om søndagen. De havde Essie neglelakker til 49,95. Som I ved, elsker jeg neglelakker og kunne selvfølgelig ikke modstå sådan et godt tilbud. Jeg købte i alt tre neglelakker. Den ene kan I se på billederne ovenfor. Den hedder She's Pampered. Det er den flotteste røde neglelak. Jeg har andre helt røde neglelakker, men jeg synes ikke, at de klæder mig. Men denne her er er også helt rød, men med lidt mørkere undertoner. Farven var rigtig svær, at fange ordenligt på kameraet, ligegyldigt hvilken lys jeg var i. Men disse billederne var det tætteste, jeg kom på den rigtige farve. Denne neglelak vil jeg kalde den perfekte røde lak! Hvad synes du om røde neglelakker?

1 kommentar:

  1. Den er flot. Men jeg er ikke fan af røde neglelakke, kun dybe blodrøde nuancer :-D

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon