18 juli 2013

EBAY JEWELRY #4 - RINGS

Den første 5,68 kr. Den anden 9,18 kr. Den tredje 5,34 kr. Den fjerde 7,34 kr.

Så blev det tid til mit fjerde, og sidste indlæg i min mini serie, med smykker fra Ebay til under 30 kr. Denne gang har jeg fundet 4 ringe. Alle 4 i guld. Jeg er selv helt vild med guld smykker og har fundet 4 specielle ringe, som jeg tror, at I kan lide. Jeg ejer selv den anden ring, dog med en sort sten i. Smykker er ofte dyre her i Danmark, og det kan være svært, at finde nogle flotte nogle, uden at de koster mange penge. Ebay har mange billige, og gode ting. Bla. alle de smykker, som jeg har fundet til alle 4 indlæg i denne serie. Alle ringene koster under 30 kr. og har gratis fragt. Alle 4 indlæg i denne mini serie, kan I finde under kategorien Ebay. Hvad synes I om sådan nogle indlæg? Kunne I tænke jer flere af denne slags indlæg?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon