02 juni 2013

EOS SKIN CARE

Jeg har været så heldig, at få lov til, at anmelde disse to skønheder Cocopanda. Jeg modtog dem for ca. lidt over en uge siden. Jeg bestilte onsdag formiddag, og havde det allerede torsdag morgen. Dette vil jeg kalde en levering i topklasse. Og så er fragten også gratis! Men videre til de to produkter.

Mange af jer kender nok til mærket EOS. De fleste kender det nok for deres læbepomader. EOS har lavet flere ting, end bare deres læbepomader. De har bl.a. også lavet bodylotion og shave cream, som i kan set på billedet. 

EOS Shave Cream findes i fire forskellige dufte, Pomegranate Raspberry, Cucumber Melon, Lavender Jasmine og Vanilla Bliss, som jeg har valgt, at teste. Duften i Vanilla Bliss er rigtig sød, men uden at blive så for meget. Jeg er helt vild med duften. Den dufter faktisk så godt, at man næsten får lyst til, at spise den. Konsistensen er utrolig lækker. Den er minder meget om en tyk bodylotion, og nem at fordele. Den skummer ikke op ligesom almindelig barberingsskum, hvilke er et lille minus, da det betyder, at man skal bruge mere af produktet, i forhold til barberingsskum. Den giver en rigtig tæt og nem barbering. Produktet kan bruges i og udenfor badet, hvilke er et kæmpe plus. Den efterlader huden rigtig blød og fugtiggivende. Et kæmpe plus er også, at den er fri for parabener. I flasken er der 207 ml, og normalprisen er 99,95. Men lige nu kan den fåes til 79 kr. på Cocopanda her. Alt i alt et super godt produkt, som jeg er helt vild med. Det eneste minus er, at man skal bruge mere produkt, i forhold til barberingsskum. På billedet nedenfor har jeg pumpet tre pump ud i hånden.

EOS Norish Delight Your Skin Hand & Body lotion, er som navnet siger, en hånd og bodylotion. Duften på denne lotion er svær, at beskrive. Men hvis jeg skulle beskrive duften med ét ord, må det være, at den dufter ren. Den trænger rigtig hurtigt ind i huden, og den føles ikke fedtet på huden. Der er ikke noget værre end, at vente på, at creme trænger ind i huden. Men med denne er ventetiden kort! Konsistensen er hverken for tynd eller for tyk, og det føles som om, at den smelter på huden, når den påføres. Produktet giver masser af fugt, og holder huden fugtet. Den er 97% naturligt, fri for parabener og har C og E-vitamin i. Jeg har også brugt den her igår, da jeg blev solskoldet. Det virker den rigtig godt til! Den dæmpede kløen og gav min hud masser af fugt, som huden har brug for, når man bliver solskoldet. Jeg har selvfølgelig også brugt den til hænderne, og der er den også rigtig god. Den fugtgiver også ens neglebånd godt, som er endnu et plus. Der er intet værre end tørre neglebånd. Flasken indeholder 354 ml og normalprisen er 119 kr. Men lige nu er den på tilbud til 99 kr. hos Cocopanda her. På billedet ovenfor har jeg pumpet to pump ud i hånden.

Begge produkter er to gode produkter, og kan klart anbefales. Men prisen er lidt højere, end på andre produkter til samme funktion. Men i dette tilfælde vil jeg sige, at man får hvad man betaler for. Og her kan det klart betales sig, at give det mere og få to lækre produkter, som endda er fri for parabener. Har du prøvet noget fra EOS?

Sponsoreret indlæg
100% mine egne holdninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon