16 juni 2013

ASK LOUISE #2 - ANSWER

Disse svar har været på vej længe. Mine eksamener har brugt mere tid og overskud, end jeg havde regnet med. Derfor får I svarende på jeres spørgsmål nu. Nogle af spørgsmålene fik jeg også sidste gang og har derfor valgt, at jeg ikke svare på dem igen. I kan derfor læse mine svare, på min sidste Ask Louise her.

Hvilken blogs tjekker du hver dag? Blog about MiaMakeup Your MindAlt om ingenting - Nuria Blum og listen kan fortsætte. Men det skal lige siges, at det ikke er hver dag, at jeg får tjekket blogs. Men det er de tre nævnte ovenfor er jeg inde og kigge på hverdag.

Hvilken parfume er den bedste? Det er faktisk svært, at svare på. Jeg er personligt selv mest til de søde parfumer. Jeg ved ikke hvilken, der er den bedste. Men to parfumer jeg ikke kan undvære er Lady Million og Armani Code.

Kan du bedste lide røde eller brune pølser? Det spørgsmål er lidt underligt. Jeg kunne ihvertfald ikke lade være med, at grine, da jeg læste det. Røde til almindelig hotdog og brune til fransk hotdog. Men jeg spiser nok mest de brune. Haha.

Spiller du lotto? Nej, det gør jeg faktisk ikke. Men måske burde jeg? Man vinder jo ikke, hvis man ikke spiller. Jeg har købt en lotto kupon et par gange, men det er aldrig blevet til mere end 50 kr. Jeg kan huske fra da jeg var mindre, at min faster havde købt en lotto kupon til min lillesøster, lillebror og jeg. Altså, så vi fik en hver. Og hvem vandt? Min lillebror. Min søster og jeg var ihvertfald ikke tilfredse.

Har du et specielt talent? Jeg er ikke så kreativ. Jeg er dårlig til, at tegne, synge osv. Så jeg måtte spørge min kæreste om dette. Han siger, at mit specielle talent er, at jeg kan vifte/vrikke med mine næsebor. Jeg kunne engang nå min næse med tungen, men det kan jeg ikke efter, at jeg fik piercing i tungen. At bruge penge, DET er jeg rigtig god til. Måske lidt for god. Men det er vel ikke et talent? ;)

Hvilke apps bruger du mest på din telefon? Facebook, Instagram, Tilbudsavis, DMI og Candy Crush. 

Hvad er din livret? Dette spørgsmål er altid svært, at svare på. Jeg har aldrig rigtig haft en livret. Men hvis der er en ret jeg er vild med, så er det helt klart stegt flæsk med persille sovs og kartofler. Jeg elsker det. En god og gammeldags ret! Så det kan man vel godt kalde min livret.

Hvad er dit yndlings slik? Jeg spiser ikke så meget slik. Jeg er mere til chips og is. Men hvis jeg skulle vælge et stykke slik, som er min yndling, så er det helt klart sådan nogle røde aflange vingummier med sukker på, man kan købe ved bland selv slik. De er bare gode!

Hvad er dine yndlings drikke? Ribena saftevand og Pepsi Max. Jeg synes, at Ribena saftevand er det bedste saft man kan drikke.

Har du fugle eller høns? Dette spørgsmål giver mig næsten kuldegysning. Jeg er simpelhen så bange for alle fugle. Jeg kan bare ikke lide dem. Sidste sommer sad der faktisk en lille fugl i vores opgang. Jeg var lige kommet hjem fra arbejde, og åbner døren til opgangen, og undre mig over, hvorfor et blad bevægede sig. Jeg ser så, at det er en fugl. Jeg bliver så forskrækket og bange, at jeg hopper ud af døren igen. Jeg ringer så til min kæreste, og siger at jeg ikke kan komme hjem fordi, at der sidder en fugl i opgangen. Det synes han var rigtig sjovt! Men jeg kom op i lejligheden, jeg gik nemlig op af bagtrappen. Puha, det var godt nok en ubehagelige oplevelse.

Jeg håber, at I kunne bruge svarende til noget. Hvis I vil have flere af disse indlæg, så skriv det gerne nede i kommentarfeltet, sammen med svaret på dette spørgsmål: Hvad er du bange for? Det kunne jeg godt tænke mig, at vide og det er lidt en sjov måde, at lære jer læsere at kende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon