15 maj 2013

DELICIOUS FOOD

Som i ved, var jeg i weekenden hjemme hos min veninde i Skive. En veninde jeg ikke ser særlig tit, så der skulle selvfølgelig hygges. Fredag stod den på en tur i gågaden, handle ind til aftensmad, se film og spise lækker mad, som bestod af tykstegs bøffer med rösti og bearnaise sovs og et glas hvidvin. Lørdag slappede vi af, næsten hele dagen. Vi havde bestemt om fredagen, at om lørdagen, skulle vi ud og spise. Vi tog på Café Helmuth, som ligger i Skive. Det er en rigtig lækker café, hvor man kan få sandwich, burger, bøf, pasta ret og andre lækre ting. Jeg bestilte en sprødstegt kylling med frisk pasta i basilikumflødesovs med brød. Det er så lækkert, og jeg får det næsten hver gang, at jeg er der. Min veninde fik en Helmuth burger, som også er super lækker. Derefter var det hjem og holde Anja og Viktor maraton. Sidst vi var sammen så vi den femte film, så denne gange blev det til den 1, 2, 3 og 4 film. Jeg elsker, at tilbringe kvalitetstid med mine veninder, og bare rigtig tøsehygge. Den weekend var bestemt tøsehygge! Hvor er dit favorit sted, at tage hen og spise?

2 kommentarer:

  1. Det er altid så hyggeligt med en cafetur, her i Aalborg er jeg vild med at tage på Klostertorvet Vi2 eller Vesterå - eller hvis det skal være fint, så Pingvin - byens bedste tapas restaurant (:

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor skønt med nogle forslag i Aalborg :-)

      Min kæreste og jeg flyttede jo her til sommeren sidste år, så vi kender ikke nogle steder :-)

      Slet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon