14 april 2013

SUNDAY AFTERNOON

Om jeg har været en dårlig blogger? JA! Det har jeg. Jeg har ikke blogget i næsten to uger. Men jeg har simpelhen ikke haft tiden. Jeg har haft mange afleveringer, ting herhjemme, terminsprøve og mange andre ting, at se til. Så tiden til, at blogge har slet ikke været der. Der er lige så stille ved, at komme ro på igen. Dette betyder også, at jeg har mere tid til bloggen. I morges var jeg oppe halv 8 og sige farvel til min kæreste. Han er rejst til Norge sammen med sine forældre for, at besøge hans lillebror, som arbejder deroppe. Han kommer først hjem næste søndag. Da jeg sagde farvel til ham, begyndte jeg, at græde, da det er svært for mig, at sige farvel til ham. Vi er ikke særlig tit væk fra hinanden i længere tid, så det er rigtig svært, når det er så længe. For nogle er det måske ikke lang tid, men for mig er det. Det er især svært fordi, at vi bor sammen, og ser hinanden hver dag. Man kan selvfølgelig godt trænge til, at få lidt luft fra hinanden. Det skal der også være plads til. Men jeg savner min mand. Jeg bryder mig heller ikke om, at sove alene i lejligheden, så det bliver spændende, og se hvor meget søvn jeg får. Nu sidder jeg og slapper af med duftlys tændt (se billede), hører musik og skriver med mine veninder. Resten af søndagen skal bruges på, at slappe af, spise noget aftensmad som nok består af rester af lasagne eller nudler, lave noget matematik aflevering, læse blogs og måske se en film. Har i en god film, som jeg kan se? IKKE gyser eller action film.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon