20 marts 2013

A COLD WEDNESDAY

Ugen går lige så stille. Mandag tog jeg afsted i skole, og efter 2 timer måtte jeg tage hjem. Jeg havde det rigtig skidt, og det har jeg haft lige siden. Jeg er stadigvæk syg. Så er bare herhjemme, slapper af og ser en masse serier. På fredag får jeg påskeferie og skal først i skole igen den 3 april. Min ferie starter ud med, at min kæreste og jeg kører over til min far på fredag, og skal være der til søndag. Onsdag tager vi til Skive, da min kæreste skal hjælpe hans far med, at lægge tag torsdag. Fredag skal jeg se min rigtig gode veninde Camilla igen. Jeg glæder mig rigtig meget til, at holde ferie. Så jeg håber bare, at jeg når, at blive rask, så jeg ikke skal være syg i min ferie. Her om ikke så længe, kommer der en konkurrence ind på bloggen og i kan godt glæde jer. Så hold øje med bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon