10 februar 2013

TART DECO

Sidste weekend kom mine svigerforældre på besøg her i Aalborg. Vi var først ude i Aalborg Storcenter, hvor vi spiste lækker frokost på Bones. Jeg fik en lækker bøf med salat til. Bagefter gik vi rundt og kiggede i butikker, og selvfølgelig skulle jeg i Matas. Jeg har længe kigget på denne neglelak fra Essie. Jeg synes den er rigtig fin. Den farve vil jeg bruge her til forår og sommer. Det er en rigtig pæn orange, og den passer så godt til den årstid. Så selvfølgelig kom den med mig hjem. Efter jeg stoppede med, at bide negle, er jeg blevet helt vild med neglelakker. Jeg synes, at det ser så meget bedre ud, når man har længere negle. Neglelak på nedbidte negle er ikke særlig pæn. Jeg har overvejet, at lave et indlæg omkring, hvordan jeg stoppede med, at bide negle, hvilke produkter jeg har brugt osv. Men jeg vil lige høre jer, om det var noget i kunne tænke jer, at høre om?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon