07 januar 2013

SOM ET LYN UNDER SKYEN

Første skoledag er overstået. Hold da op, hvor er jeg smadret. En masse nye ting og mennesker. Det er underligt, at tænke på, at det er der, jeg skal gå i de næste 2 1/2 år. Men alligevel også en dejlig følelse. Dagen idag var en nem dag. Vi havde både samfundsfag, matematik og engelsk. Hvilke er de tre fag, jeg skal læse indtil sommer. Vi lærte hinanden lidt, at kende. Fik en hel masse informationer, om alt muligt. Jeg skal have samfundsfag med en, jeg kender igennem det kursus, jeg var på, da jeg var på kontanthjælp. Det er altid dejligt, når man starter et nyt sted, også man kender nogle. Jeg snakker allerede godt med en af de andre piger, så det er rigtig dejligt. Også fik vi lidt før fri. Skønt! Mit hoved er helt bombet idag. Da jeg kom hjem, som jeg en lille lur, på næsten en time. Det trængte jeg til. Imorgen har jeg fri, så der skal jeg lige have ordnet de sidste ting herhjemme. Lige nu sidder jeg og slapper af, med musik i ørerne og en masse skønne blogs. Hvad bruger i denne mandag aften på?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon