17 januar 2013

CAN YOU KEEP A SECRET?

Igår da jeg havde lavet matematik aflevering, satte jeg mig til, at se det nye afsnit af Pretty Little Liars. Det er den mest fantastiske serie. Jeg har fulgt med lige siden sæson 1. Jeg kunne se serien hele tiden. Den er så spændende. Hver gang et afsnit slutter, kan jeg slet ikke vente til, at det næste kommer! Det er helt klart min favorit serie. Ser i Pretty Little Liars? Hvis ikke, så burde i gøre det! Idag skal jeg møde kl.13 og har fri kl.17:50. Puha, hvor jeg godt nok hader torsdag. Jeg vil meget hellere møde om morgenen, og så gå tidligere. Men det gode ved det er, at jeg kan sove længe. Men ja, jeg vil igen hellere møde tidligere. 

6 kommentarer:

  1. Hvor ser du pretty little liars henne? Begyndte at se videre på nettet da det sluttede i fjernsynet, men pludselig kunne jeg heller ikke se flere afsnit på nettet. Så faktisk kan jeg slet ikke huske hvilken sæson jeg er nået til :D

    Men hvor ser du det henne? Og ved du egentlig hvor mange sæsoner de har lavet? og hvor mange af sæsonerne der er blevet vist herhjemme i fjernsynet :-)

    / sandra
    http://ablondemess.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ser det online, lige her: http://www.free-tv-video-online.me/ - Der kan man også se film inde.

      Det er sæson 3, der er igang lige nu. Der er kun blevet vist halvdelen af sæson 1. De snakkede om på et tidspunkt, at de ville sende sæson 2, men det i kaldte sæson 2, var resten af sæson 1, som de aldrig fik sendt ;-)

      Håber du kunne bruge det til noget :-)

      Slet
    2. åh, det lyder godt nok forvirrende!
      Så kan det være man skal til at se heeele sæson et om igen? :o
      Synes godt nok også der var på et tidspunkt hvor de sendte det i fjernsynet, hvor jeg følte at det havde jeg da aldrig set før (hvor de viser fra forrige afsnit).. Men det er jo sikkert fordi der så også var noget man ikke havde set :-)

      Men tak, jeg må ind og se alle afsnittene så :D hihi

      Slet
    3. Det kan jeg godt forstå, at du synes! ;-)

      Jeg ville helt klart se det helt fra start af. Så får man alting med, helt fra start af. Det er ihvertfald en serie, man skal se det hele af, for at følge med :-)

      Slet
  2. Jeg elsker PLL <3 Har lige selv lavet et indlæg om serien
    - jeg kan ikke få nok! :D Bedste serie ever! <3

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon