12 december 2012

GOOD TIMES WITH MY FRIEND


Sidste uge var vi hjemme i Skive onsdag til lørdag. Fredag stod den på besøg hos min veninde Camilla. Vi hyggede og snakkede hjemme ved hende. Til aften var vi blevet enige om, at vi skulle have pizza. Men da vi er på vej ned til pizzariaet, går vi forbi Café Helmuth. Vi blev enige om, at det var mere lækkert, end pizza. Café Helmuth er en rigtig hyggelig café, der ligger i Skive. Helt klart et besøg værd, hvis man kommer dertil. Jeg bestilte en fajita med nachos til, og min veninde fik en Helmuth burger. Deres fajitas er så lækre! Bagefter vi havde spist, gik vi hjem til hende, og så Brødrene Mortensens jul. Det er helt klart en af de julekalender, jeg aller bedst kan lide! Utrolig ærgerligt, at den ikke er blev genudsendt på tv2. 

En ting er helt sikkert. Jeg savner mine veninder derhjemme efter, at vi er flyttet til Aalborg. Jeg savner, at jeg bare lige kan tage hen til min veninde/veninder. Jeg føler mig til tider rigtig alene her i dobbelt A. Jeg kender ikke så mange, og føler ikke, at jeg har veninder på samme måde, som jeg har hjemme i Skive. Sørgeligt lyder det nok. Det er det også til tider, men nok ikke noget jeg dør af. HELDIGVIS!

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig dag i skønt selskab! :) Og wauw hvor ser det mad godt ud, meget bedre end pizza, bedømt ud fra billedet :D

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det helt bestemt også. Maden smagte lige så godt, som den ser ud. Det er ihvertfald meget bedre end pizza ;-)

      Slet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon